Weer thuis..........!

7 augustus 2014 - Kloosterzande, Nederland

Donderdag 7 augustus 2014

De dag waarop wij China gaan verlaten.......het was fantastisch...onvergetelijk......indrukwekkend....
Half 7... De wekker gaat...we springen uit ons bed, want ze zijn klaar om naar huis te gaan....de laatste dingen worden in de koffers gestopt.....
Nog lekker even ontbijten..het is wel vroeg...je ziet het aan de inhoud bij de bordjes van ons allen.....
8 uur: Lilly staat al in de lobby op ons te wachten en de koffers worden in het VIP-busje geladen en we gaan op weg naar het vliegveld. Het is wederom stralend weer in Beijing. We kijken allemaal nog eens goed uit het raam en nemen alles nog eens goed in ons op. We zijn op tijd bij het  vliegveld, we komen vlot door de paspoortcontrole en rond kwart voor 11 stijgen we op.... We zeggen DAG CHINA......ik weet zeker dat sommigen van ons dit mooie Chinese land nog vaker zullen bezoeken....roots zijn er om steeds weer bezocht te worden.....bij dit mooie land raak je zomaar niet uitgekeken.....het is echt een land(je) apart.....
We hebben een vlotte rustige vliegreis....het KLM-personeel zorgt goed voor ons...we krijgen zelfs 2 keer warm eten...  Rond kwart voor 3 voelen wij de wielen van het vliegtuig landen op Nederlandse bodem.....we zijn weer thuis.....althans zo voelt het al een beetje....en we moeten nog 2 en een half uur met de trein reizen..
Koffers snel gezocht en richting de trein.. We komen om 5 over half 4 op het perron aan en zien dat de volgende trein richting Vlissingen al om kwart voor 4 vertrekt....hebben wij even geluk dat we direct in de trein kunnen stappen. In de trein zijn er een aantal van ons gezelschap die in slaap vallen ( we zeggen niet wie). Rond 6 uur komen we aan op station Goes....bij het uitstappen worden we verwelkomd door Tante Lies en Ome Ro.....wat een verrassing!!!! Dit voelt echt goed... Zouden onze auto's nog op het parkeerterrein staan? Eric en Godfried gaan snel op zoek.....en ja hoor.....keurig gewassen door de regenbuien van de afgelopen dagen....Snel in de auto gestapt richting Kloosterzande....luid toeterend komen we aan in de Cloosterstraat. Daar wacht ons een warm welkom.....ook Karin, Peet en Mila, Ome Her en Ome Wies komen mee proosten. Vele verhalen worden nogmaals verteld...........

Wij willen vanaf deze plek iedereen bedanken voor alle leuke reacties die we hebben gekregen toen we in China zaten....nogmaals dank voor alle bijdragen voor de spullen voor de kindertehuizen........nogmaals dank voor het volgen van ons prachtige avontuur in China.

Bij deze sluiten wij ons reisblog.......

Groet van Nandy, Eric, Lynn en Yinte, Godfried, Diana, Marijn en Renske

1. Caroline:
    8 augustus 2014
    En hier ben ik nu echt voor het laatst. Rust nu maar allen lekker uit en laat alles goed bezinken want dat zal wel nodig zijn na zo een speciale, ontroerende,indrukwekkende, vermoeiende. warme. verre,mooie, spannende,genotvolle, enerverende,en al wat nog niet meer reis. Dikke kus en veel liefs Nandy,Eric,Lynn,Yinte,Godfried,Diana,Marijn en Renske
  2. Annelies en Ro.:
    Bedankt voor jullie mooie reisverslag en vooral de foto's zijn prachtig. Daar zijn jullie nog lang niet over uitgepraat.

Tot het volgende feestje..............
  3. JIBY Baart:
    8 augustus 2014
    En jullie ook bedankt voor de hardstikke leuke verslagjes elke dag!! Heerlijk om te lezen. Grt, JIBY.
  4. Barbara everaard:
    9 augustus 2014
    hallo allemaal

vanavond jullie reisverslag gelezen, en mooie 'bijzondere foto's gekeken,
    heel indrukwekkend allemaal, een reis om nooit te vergeten en vaak aan terug te denken.
    erg vermoeiend lijkt me zo, maar zeker de moeite waard.

heel erg geweldig hoe jullie vele kinderen daar blij gemaakt hebben. en zeker jullie eigen kinderen niet te vergeten.

groeten Remco, barbara, jasmijn,tibbe
  5. Marina Corthals:
    11 augustus 2014
    Wat een prachtige reis! We hebben jullie reisverslagen en foto's kunnen volgen (dank aan ome Ro en tante Lies!) een fantastisch mooi land en een hele beleving! Groetjes uit Vogelwaarde, Marco, Marina en Siem
  6. Jacqueline:
    18 augustus 2014
    Even alles bijgelezen; wat een prachtige weken hebben jullie daar gehad...ongelooflijk...
    Nu weer terug in Nederland met al deze mooie herinneringen; die neemt niemand jullie meer af!
  7. Petra van Beljouw:
    29 augustus 2014
    Wow...wat een mooie reis. Ontzettend bijzonder!